4/28/09

Artis: Warden Penjara Lagu : Permintaan Terakhir



Artis: Warden Penjara
Lagu : Permintaan Terakhir

Setahun sudah ku menunggu dirimu
Akhirnya kau menjadi milikku
Sukarnya untukku melupakanmu
Kerna kau ku cintai selalu

Tapi sayang kehadiran kekasih lamamu
Datang kembali mengenang cinta dahulu

Mengapa ini semua harus berlaku
Apakah ini semua kerna diriku
Sedangkan aku cuma watak dalam percintaan
Tak sanggup aku melepaskanmu

Kau ibarat terperangkap di tengah lautan
Tak tahu mana arah untuk kau menuju

Andai kau pinta untuk melepaskanmu
Terpaksa aku turutkan
Mungkinkah ini suatu pengajaran
Di dalam percintaan

Rahsia Ilmu Suami "Kuat"

Kamasutra Bergambar. Hanya Untuk 18++

Anda Tidak Berseni? Dapatkan Seni Melambatkan Pancutan !!!

10 comments:

rahman,ahchong,muniandy said...

saya tertarik dengan satu isu yang amat hebat! Saya telah diberitahu oleh rakan blogger saya (yang dah kira macam otai la dalam dunia blog ini) bahawa kebanyakan wartawan suratkhabar Cina tidak tahu berbahasa Malaysia rupanya!

Tidak kira dari mana-mana suratkhabar cina la, mereka kebanyakannya tidak reti berbahasa malaysia, saya pun amat terkejut sekali la dengan berita itu, kerana pada hemat saya sebagai seorang rakyat Malaysia dan sebagai seorang wartawan mereka seharusnya tahu berbahasa Malaysia!

Lili Puteh said...

lagu ni byk sgt cite disebaliknya.
tak pernah tau cite yg sebetul2nya.

أزيزول حاكيم said...

lagu ini hanyalah gimik sahaja...
bukan kerana penjara pun....

www.balitopholidays.com said...

hello, salam kenal dari pulau dewata ^^!

green said...

lagu ini sgt famous mase sy di matrik dulu..

joegrimjow said...

suke part iklan

WeBViDeOKLiP said...

lili puteh
ape cite nyer?
nak tau gak
hehehe

WeBViDeOKLiP said...

haii pulau dewata
hehhehe

WeBViDeOKLiP said...

green
best kan lagu nie
patot la famous

WeBViDeOKLiP said...

joe
nape suka iklan?
biase la best sumenyer
hehhe

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin